Välkommen!
Jag heter Lennart Tallhed, är 38 år gammal och bor i Motala. Brinner för tatueringar och håller på att lära mig konsten med att tatuera. I dagsläget så är jag fortfarande i ritstadiet men har iofs testat köra lite på mig själv och min fru med överaskande resultat! Men med en bra lärare så ger det goda resultat. Befinner mig på PulseTattoo i Motala om dagarna där en vän till mig driver en tatueringsstudio. Kika gärna in där!

Lennarts fru som skriver!

Datum » 2011-05-27 | Tid » 21:50:30
Detta är Ida Tallhed som skriver, Lennarts fru! Jag börjar med att skriva ett inlägg här på grund av att jag skapat denna sida. Jag skriver inlägget så Lennart sen kan se hur det ser ut när man skrivit ett inlägg här! :)

Denna sida kommer nog främst handla om allt som har med tatueringar att göra. Lennarts egna framsteg mot livet som tatuerare, tatueringarna som pryder hans kropp eller kanske tatueringarna som han drömmer om att få... på den lilla yta hud som finns otatuerad det vill säga! ;)

Ha en fin kväll!



1 Kommentarer
Ida Tallhed
Datum » 2011-05-27 | Tid » 21:55:45

Hej gubben min! Testar skriva en kommentar här också så du får se hur det ser ut när någon har lämnat en kommentar på din blogg! :) Det blir ju riktit fint tycker jag! Jag älskar dig. Puss och kram!

[http://idatallhed.se] « Ida Tallhed´s blogg



Ditt namn:

Din mejladress:

Din blogg/hemside -adress:

Skriv ditt meddelande till mig:

Trackback