Välkommen!
Jag heter Lennart Tallhed, är 38 år gammal och bor i Motala. Brinner för tatueringar och håller på att lära mig konsten med att tatuera. I dagsläget så är jag fortfarande i ritstadiet men har iofs testat köra lite på mig själv och min fru med överaskande resultat! Men med en bra lärare så ger det goda resultat. Befinner mig på PulseTattoo i Motala om dagarna där en vän till mig driver en tatueringsstudio. Kika gärna in där!

Resa till Norr

Datum » 2011-06-19 | Tid » 14:53:49

Är hemma i Piteå och hälsar på.
Denna resa var ej  planerad blev akut att åka upp hit.
Begravning i morgon min farbror har gått bort så det blir att åka te byske å ta farväl av han samt träffa min släkt.
Sen ligger min pappa på sjukhus och mår väl inte så bra.
Aja orkar inte gå in på detaljer men vi får väl höras
ses




0 Kommentarer



Ditt namn:

Din mejladress:

Din blogg/hemside -adress:

Skriv ditt meddelande till mig:

Trackback